dijous, 5 de juny del 2014

Ha estat tot un èxit!

És el dia tan esperat! El dia de la representació!

Ben pronte al matí, a les vuit concretament ja estàvem a casa de la meva companya Aida. Allí, ens hem maquillat i pentinat mentre repesàvem el guió. Cap a les nou, hem agafat els tres cotxes i hem anat al Diari d'Eivissa. Allà, hem col·locat els materials a la part dels camerinos i allà hem esperat el nostre torn, el tercer.

Els moments abans de la nostra actuació han estat crítics, ja que hi havien molts nervis. Però, des del moment en que hem entrat en escena, m'he relaxat prou. En el moment de la representació hem tingut alguns petits falls com és que ha caigut un arbre, els àrabs no hem tret els canyons amb el vaixell per falta de temps i hem oblidat un petit fragment de diàleg. Però, tot i això, ho hem dissimulat prou bé i, el més important és que he gaudit durant tota l'actuació i m'ha encantat escoltar la participació i les rialles del públic.

Una vegada hem acabat la representació, he tingut una sensació d'alegria ja que estic molt satisfeta de la nostra actuació i dels membres del meu grup. A més, de l'alegria que em dóna llevar-me un pes tan gran de sobre.


Llavors, en definitiva, vull remarcar el gran treball que hem hagut de realitzar i del bon resultat que hem tingut a l'escenari. Espero que li hagi agradat a tot el públic!
Representación teatral de fin de curso en el Club Diario


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada